Ako se ukine 56, šta da rade ljudi kojima je radno vreme od 16 do 24. A nema svako mogucnost da stigne na autobus koji krece u 23 i 45. Neznam kako se meri broj putnika jer ima mnogo njih koji ne registruju i ne kupuju karte, a vozač nema ni vremena ni živaca da se raspravlja sa njima a u to doba ima ekstrema pa je možda i ugrožen ako spomene kartu. Treba uvesti kontrole u tim nocnim polascima a ne u 13 i 14 časova kada ljudi idu na posao i velika vecina ima pokazne karte.
Broj putnika se ne broji preko validatora (i ako oni to rade) nego preko brojača putnika koji se nalaze iznad svih vrata u novijim vozilima (pritom skupo plaćeni), a veliki broj putnika se ne validira na ulasku jer imaju mesečne i godišnje karte i nema nikakve svrhe da li će oni prisloniti te kartice na aparat ili ne.
Sistem debilana!
Navodno je izmišljen razlog da na tim linijama nema dovoljno putnika, i ako su autobusi skoro svaki dan puni, pogotovo vikendom kada se na većinu tih linija šalju čak i zglobni autobusi.
JGSP inače broji putnike po broju validacija na aparatu za očitavanje karata, što je potpuno nelogično jer većina putnika to ne očitava jer njih 90% poseduje mesečne ili godišnje karte i nema potrebe da ih očitavaju, jer im ne skida niti dodaje nikakav iznos (JGSP to pravda tako što se na taj način dokazuje da ste u vozilu i da se tako broje putnici, pa imamo da pitamo kakve veze putnici imaju veze sa brojanjem putnika u jednom javnom preduzeću, i zašto se to radi preko validatora umesto preko brojača putnika koji se nalaze iznad vrata u skoro svim novijim vozilima i koji broje realan broj putnika), pritom vozaci otvaraju sva vrata i niko ne kontrolise te karte, ako je to zaista realna slika o broju putnika?
Takodje JGSP je vec ukinuo na velikom broju prigradskih linija prve polaske, uglavnom oko 4h ujutru i tako ostavio svoje radnike bez pokrivenog prevoza do garaze, ne nadoknadjujući im putne troškove i ostavljajući ih da sami svojim privatnim automobilima moraju da dolaze na posao što su do sada decenijama unazad mogli javnim prevozom.
Da vam .... i vasem ukidanju polazaka. Ovi iz kruga 4 sto ih bolelo d. kada se unisavao Novi Sad dok nisu dosli pod njihov prostor sto mantraju o biciklovima i javnom prevozu nisu svesni da neke linije idu na sat vremena i da se brze stigne u Beograd nego sa dva kraja Novog Sada.
Tim noćnim polascima na prigradskim linijama se vozači JGSP-a vraćaju kući posle druge smene (ne samo vozači iz prigradskih naselja već i delova grada koji nemaju noćni prevoz, npr. Klisa), a putnici su tu usputno. Zato često skrene sa redovne trase da ostavi kolegu bliže kući.
Umesto da uvedu još polazaka za ljude koji završavaju svoje smene posle ponoći, oni ukidaju i ovu bedu od noćnog prevoza. Baš će mnogo uštedeti.
Kakve analize. Već ste ukinuli neke linije, tačnije ostavili ste letnji red vožnje.
Valjda treba da visimo jedni preko drugih, nije dugo prošlo od kad smo to živeli.
Bagra.
Mozda da povecate broj autobusa koji staju kod gradskog groblja.Linija 14, polazak iz centra Ns do Veternika, pored Novog groblja staje samo 1 autobus u sat vremena.Mnogi ljudi koriste gradski prevoz da odu do groblja i sramota da tu ne staju autobusi.
Кад ЈГСП једном изгуби те поласке које укине, више их никад неће вратити јер ће их добити “екипа” која већ чека одлуку ГСП-а и екипе из ГСП-а која већ годинама ради на урушавању јединог преосталог јавног превозника.
Нећемо вам то дозволити, јер грађани Новог Сада заслужују квалитетан јавни превоз!
Mogu li autobusi koji sa Novog naselja kreću u jutarnjem špicu, od 7h do 8h, da budu dupli jer su puni na prvoj stanici?
Autobus broj 9 je radnim danima i u 7:22 i 7:38 po pravilu kratak, a devetka je jedna od najdužih linija. Ne bi bilo loše da se izvrše analize i na temu, kada kreću dupli busevi, u odnosu na radno vreme ljudi i u odnosu na đačke smene, neizdrživo je postalo.
Ako računaju broj vožnji registrovanih na automatima u autobusima - ukinuće i 4,7,8,12... Osećam se glupo kad uem, napr u bus 8 na Štrandu, početna stanica, izađem kod Lutrije i osim mene samo je još jena žena otkucala karticu. Na svim linijama je tako.
Već počinju ukidanje linija zbog štednje goriva.Gradski prevoz i onako loše radi,sada ide još gore za nas.Sve se urašava i svakim novim danam sve je gore.
Kada ce analizirati klimatizacija za Kac,Budisavu i Kovilj?Koji strucnjak nije menjao polaske 25 godina pa se desi u naj vecim spicevima da idu kratki autobusi???
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
JGSP "Novi Sad" analizira broj putnika: Moguće ukidanje pojedinih noćnih polazaka
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.10.2025.
•11:09 > 11:09
Komentari 20
Sindikalac
Uništiće sve JKP u gradu i pokloniti svojim pajtosima iz stranke.....
Mirjana
Prigradski
Vanja
Sistem debilana!
JGSP
JGSP inače broji putnike po broju validacija na aparatu za očitavanje karata, što je potpuno nelogično jer većina putnika to ne očitava jer njih 90% poseduje mesečne ili godišnje karte i nema potrebe da ih očitavaju, jer im ne skida niti dodaje nikakav iznos (JGSP to pravda tako što se na taj način dokazuje da ste u vozilu i da se tako broje putnici, pa imamo da pitamo kakve veze putnici imaju veze sa brojanjem putnika u jednom javnom preduzeću, i zašto se to radi preko validatora umesto preko brojača putnika koji se nalaze iznad vrata u skoro svim novijim vozilima i koji broje realan broj putnika), pritom vozaci otvaraju sva vrata i niko ne kontrolise te karte, ako je to zaista realna slika o broju putnika?
Takodje JGSP je vec ukinuo na velikom broju prigradskih linija prve polaske, uglavnom oko 4h ujutru i tako ostavio svoje radnike bez pokrivenog prevoza do garaze, ne nadoknadjujući im putne troškove i ostavljajući ih da sami svojim privatnim automobilima moraju da dolaze na posao što su do sada decenijama unazad mogli javnim prevozom.
VladimirNS
Po iskustvu
Sloba
Nikola
Umesto da uvedu još polazaka za ljude koji završavaju svoje smene posle ponoći, oni ukidaju i ovu bedu od noćnog prevoza. Baš će mnogo uštedeti.
Građanka
Valjda treba da visimo jedni preko drugih, nije dugo prošlo od kad smo to živeli.
Bagra.
S
АСНС
Нећемо вам то дозволити, јер грађани Новог Сада заслужују квалитетан јавни превоз!
molba
Autobus broj 9 je radnim danima i u 7:22 i 7:38 po pravilu kratak, a devetka je jedna od najdužih linija. Ne bi bilo loše da se izvrše analize i na temu, kada kreću dupli busevi, u odnosu na radno vreme ljudi i u odnosu na đačke smene, neizdrživo je postalo.
Vanja
saša
Shin Sekai
Budisava
Strasno
TsiBB
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H